Thursday, May 19, 2011

Watashi Wz Candy şarkısının Türkçesi



Watashi Wz Candy şarkısının Türkçesi:


BEN CANDY'İM


yüzümdeki çillere aldırmıyorum
çünkü düz burnumu seviyorum
kadın gibi olmamak ve yaramaz olmak hoşuma gidiyor.
yarışmak ve ağaçlara tırmanmak hoşuma gidiyor.
ben, ben, ben candy ’im

kendimleyleyken, kendimi biraz yalnız hissediyorum
bu anlarda, aynada kendime bakıyorum ve kendi kendime diyorum:

gülümse, gülümse, gülümse, candy
bu üzgün yüzüne hoşçakal de, bu iyi değil, candy

yüzüm beni ilgilendirmiyor
sanırım biraz tombul olmakla sevimli gözüküyorum
ip atmayı ve ağaçlara tırmanmayı seviyorum
islık çalmayı ve konuşmayı seviyorum
ben, ben, ben candy ’im

gökyüzüne baktığım zaman, kendimi biraz yalnız hissediyorum
o zaman yanağımı çimdikliyorum ve kendi kendime diyorum:

gülümse, gülümse, gülümse, candy
bu üzgün yüzüne hoşçakal de, bu iyi değil, candy

insanların ne düşündüğü önemli değil
beni terbiyesiz sanabilirler
pastaları ve turtaları seviyorum
yeşil giyinmeyi de seviyorum
ben, ben, ben candy ’im

yıldızları sayarken kendimi biraz yalnız hissediyorum
o zaman kendime göz kırpıyorum ve kendi kendime diyorum:

gülümse, gülümse, gülümse, candy
bu üzgün yüzüne hoşçakal de, bu iyi değil, candy

No comments:

Post a Comment